Hoşgeldiniz

Kim ne derse desin sözcükler ve düşünceler dünyayı değiştirebilir.

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Renkler Herkes İçindir

Biraz önce bir sitede karşılaştığım bağlantıyı sizlerle paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Çevremizde birçok engelli vatandaşımız var. Ben çoğu zaman kendimi onların yerine koyuyorum. Bu onların halini anlamamı sağlıyor, evet. Bu yüzden elimden gelen her şeyi yapmak istiyorum. Çoğu kişinin benim gibi düşündüğünü biliyorum yalnız bazen elimizden bir şey gelemiyor. Şimdi asıl konuya gelince burada yapabileceğimiz tek şey bir kısa filmi izlemek olacak. Bu kısa filmi izlediğimizde bir görme engelli arkadaşımız özel bir yazılıma ücretsiz sahip oluyor. Biliyorum her gün onlarca izlenti izliyoruz. Vaktinizin kısa bir bölümünü bu film için ayırır ve bağlantıyı paylaşırsanız sayenizde birçok görme engelli insan renklere kavuşabilecek!
İzlenti İçin: http://www.renklerherkesicindir.com/

1 yorum:

  1. Onlar kadar özgüven sahibi insan yok. Keşke daha fazlasını yapabilseydik ama aslında sadece "şimdilik" bu kadarını yapıyoruz..

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar